Hoe kan ik een bestelling plaatsen?

Het plaatsen van een bestelling is super eenvoudig:
1) Ga naar de pagina van het product dat je wilt bestellen, selecteer je maat en het aantal. Vervolgens klik je op 'in winkelmand'.
2) Je kunt nu direct door naar de afrekenpagina of meer producten toevoegen aan je winkelmandje door op 'verder met winkelen' te klikken.
3) Heb je alle producten die je wilt bestellen in je winkelmand? Klik op 'verder met bestellen' en vul de gevraagde gegevens in.
4) Controleer of alle gegevens kloppen en klik op 'afrekenen'.
5) Afhankelijk van de door jou gekozen betaalmethode kun je direct betalen of krijg je de informatie over je betaling te zien.
6) Je bestelling is nu afgerond. Wij versturen je producten op het moment dat de betaling bij ons binnen is.

Wat zijn de verzendkosten?

De kosten voor verzenden zijn €5,00  Voor bestellingen boven €50,- is de verzending gratis.

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die voor 13:00 worden geplaatst worden de zelfde dag verzonden, de bestellingen zijn meestal de volgende dag binnen.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt bij ons betalen via iDeal, maar ook met Paypal en met je creditcard (Mastercard of Visa) kun je bij ons terecht.

Kan ik mijn producten passen?

Je mag alle items passen, maar als een product daadwerkelijk gedragen, gebruikt, gewassen of beschadigd is, dan kunnen wij het product niet terugnemen en zal het opnieuw verstuurd worden.

Kan ik mijn producten retourneren?

Als je niet tevreden bent over je bestelling kun je het pakketje eenvoudig retourneren binnen 14 dagen.

Zijn de prijzen op sportsokken.nl inclusief BTW en verzendkosten?

De prijzen zijn inclusief BTW en exclusief verzendkosten, bij het afrekenen van de producten komt de verzendkosten er nog bij.

Mijn maat is uitverkocht, komt deze nog binnen?

Dit verschilt per product, om er zeker van te zijn dat de juiste maat weer op voorraad komt kun je een mailtje sturen naar: info@sportsokken.nl

Kan ik de producten naar een ander adres laten versturen?

Ja dat is mogelijk, bij het bestellen kan je aangeven dat het factuur- en afleveradres anders zijn. Zo kun je producten bijvoorbeeld op je werk laten bezorgen of kun je een cadeautje direct naar de ontvanger laten versturen en ontvang je zelf de factuur.

Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen?

Een account aanmaken is niet verplicht om een bestelling bij sportsokken.nl te kunnen plaatsen. Wanneer je wel een account aanmaakt, is dit voor de volgende keer wel lekker makkelijk: je hoeft dan je gegevens niet opnieuw in te vullen.

Hoe zit het met de garantie?

Je hebt recht op de wettelijke garantie. Op sportsokken.nl vind je producten van topmerken, je mag dus kwaliteit verwachten. Heb je jouw product niet in perfecte staat ontvangen of vertoont het na normaal gebruik en binnen de wasadviezen toch binnen korte tijd mankementen? Dan zorgen wij ervoor dat je een nieuw product ontvangt of (een deel van) je geld terugkrijgt. Neem hierover contact met ons op via: info@sportsokken.nl

Andere vragen?

Waar kun je ons vinden?

Bezoek onze showroom op afspraak
Ekkersrijt 4202, 5692 DE Son

Bel ons
040 2466 966

Mail ons
info@sportsokken.nl

Ekkersrijt 4202, 5692 DE Son
Maandag t/m donderdag: 9:00 t/m 17:00
vrijdag: 9:00 t/m 16:00